Startseite

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Krem do rąk ZIAJA - kokosowa terapia skóry i zmysłów :D

Kremik ten wpadł mi w ręce podczas zimowego urlopu w PL, gdzie zawsze mam problem z suchymi dłońmi przez ,,twardą wodę,, i zaraz pierwszego dnia mam wrażenie że zamiast rąk mam pumeks ;/.
Kupiłam go w Rossmannie za jakieś 5 zł z groszem. Wybrałam kokosowy z całej półki różnych innych ,,ZIAJOWYCH,, kremików bo jestem wielbicielem wszystkiego co kokosowe :P 



  
 Krem ma 80 ml pojemności, pięknie pachnie, u mnie znakomicie poradził sobie z suchością rąk, bardzo ładnie się wchłania, NIE KLEI SIĘ !!!!!!!!! czego nie znoszę w tego typu kosmetykach, zostawia skórę dłoni gładką, miękką i miłą w dotyku od pierwszego zastosowania. Producent zapewnia także że zmniejsza łamliwość i skłonność do rozdwajania się paznokci, ja nie mam tego problemu wiec nie będę się w tym temacie wypowiadać. 
Już żałuję że nie kupiłam sobie większego zapasu, no nic ... uzupełnię na Wielkanoc ;)
POLECAM !!!

1 komentarz: