Startseite

czwartek, 26 stycznia 2012

CIENIE INGLOT - ♥♥♥

Dziś moja nowa miłość kosmetyczna - cienie firmy INGLOT




Z ich zakupem zwlekałam dwa lata
Co byłam w PL to krążyłam koło inglotowych stoisk i zawsze odkładałam na potem ..... a potem jakoś nie było czasu i tak znowu będąc w DE obiecywałam sobie ze na pewno przy następnym urlopie  i tak w koło.

Po recenzjach INEZ i jej pięknych makijażach z użyciem właśnie cieni tej firmy,
INGLOT trafił na pierwsze miejsce mojej ,urlopowo - zakupowej listy,




Wybrałam system FREEDOM - czyli wybieramy (bądź już mamy) paletkę na daną liczbę wkładów
i sami dobieramy sobie do niej cienie, 
które potem trzymają się w paletce na magnez - proste? proste ! :P




Moja paleta to piątka.
Cienie które wybrałam:






















O kolorach i wykończeniu cieni nie będę się rozpisywać
wszytko dokładnie widać na zdjęciach.

CENA takiego zestawu to: 60 zł 
na rachunku wychodzi 10 zł każdy cień + 10 paletka 
 jak się nie kupuje w zestawie to cenowo wychodzi inaczej.

Dodatkowo zakupując taką piątkę mogłam kupić cień z serii 
VERTIGO za pół ceny czyli zamiast 16 zł zapłaciłam 8 zł :)






Kupiłam też pędzelek tzw. Blending. nr.6SS
jestem z niego bardzo zadowolona jest mięciutki i dobrze rozciera.
CENA: 33 zł




♥♥♥


5 komentarzy:

  1. Ale piękne kolorki ;)! Inglot ma na prawdę świetne, mocno napigmentowane i trwałe cienie ;). Dobry wybór!

    Ja dopiero zaczęłam, zapraszam ;)! www.white-innocent91.blogspot.com
    Wsparcie mile widziane ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. cień 142 najbardziej mi się spodobał bo go nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nika ja chcę więcej takich swatch'y!!!!!! Zwłaszcza przy makijażach :)

    Bo jak chcę kupić to przy stoisku zbyt duży ruch i nigdy nie umiem się zdecydować na szybko ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. przeslicznie dobrane kolorki, wogole bardzo mi sie podobaja
    pozdrawiam i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię cienie z inglota. Na pewno będziesz z nich zadowolona, ale czekam na recenzję - mimo wszystko :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń