Startseite

sobota, 14 stycznia 2012

BeautyBlender, czyli tajemnica różowej gąbeczki :)

Dziś o wszystkim doskonale już znanym różowym cudeńku, czyli - BeautyBlender w roli głównej :)
Do zakupu tej gąbeczki podchodziłam jak do jeża, no bo cóż może być takiego w takim małym, gąbkowym jajku że trzeba za niego zapłacić aż  80zł, ale wszechobecne zachwyty i mnie w końcu przekonały (ach ten zgubny wpływ YT :P)
Postanowiłyśmy razem z kuzynka kupić do spóły duo pack, wtedy owe jajo wychodzi po 57,50zł a jeszcze akurat była promocja na ,wysyłka gratis, w ten właśnie sposób żeśmy trochę na nim ,,zaoszczędziły,,

Moja gąbeczka czekała na mnie w PL.




Przesyłka przychodzi w w expresowym tempie, bardzo dobrze zapakowana i zabezpieczona przed zniszczeniem. Gąbeczka jest w plastikowym pudełeczku, które potem idealnie może nam służyć za schowek dla naszego jaja.
  
Przed każdorazowym użyciem BB trzeba namoczyć w letniej wodzie, wtedy powiększa swoje gabaryty :D

Dla porównania: 
gąbka sucha


Gąbka mokra



A teraz podsumowanie: jest idealna !!! nakłada podkład cieniutko, równo, bez smug i innych przebarwień i plam, doskonale radzi sobie nawet z ciężkimi produktami, nie wpija podkładu  (co jest bardzo zauważalne przy jej czyszczeniu po prostu nie wytwarza piany, wszystko jakby po niej spływa), nawet mój ukochany pędzel HAKURO poszedł w odstawkę, nakładanie nią podkładu to czysta przyjemność - jest zdecydowanie warta swojej ceny !!!

Jedyna wada jakiej się doszukałam to trochę ciężko się ją czyści, ale i na to znalazł się sposób - wystarczy płyn dwufazowy do demakijażu oka i łagodny szampon dla dzieci w moim przypadku J&J i wszystko ładnie schodzi :)

Jak skończy jej się żywotność to na pewno kupie następną, no chyba że do tego czasu wymyślą coś nowego :)
 




4 komentarze:

  1. dobre podsumowanie. A co do triku z płynem dwufazowym to nie słyszałam:P

    OdpowiedzUsuń
  2. To jajo jest takie nęcące. <3 Z każdą opinią mam ochotę go zamówić, ale narazie cena mnie zniechęca. Z całą pewnością do czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odczuwam dokładnie to samo. Mam ogromną nadzieję, że z czasem potanieje, a ja jeszcze się pomęczę z dotychczasową techniką wykonywania make-up'u... :D

      Usuń