Startseite

piątek, 28 października 2011

TANGLE TEEZER czyli wielka moc w niepozornej szczoteczce :P


 


Szczotka TANGLE TEEZER, chyba już doskonale wszystkim znana, posiadająca unikalnie zaprojetowane zęby FLEX, umożliwiające bezbolesne rozczesywanie włosów, nawet wtedy gdy są mokre. Polecana przez Afroamerykanki z bujnymi czuprynami, zdobywczyni wielu nagród m.in.COSMOPOLITAN Beauty Awards 2010, Hair Innovation 2008,Your Hair.Best Hair Buys 2011 i wiele innych.
Ta jaśniejsza to moja używana ok 7 miesięcy, druga to nówka zakupiona na prezent.






Stworzona została przez brytyjskiego fryzjera, na forach kosmetycznych bije ostatnio rekordy popularności. Patrząc na nią mamy mieszane uczucia, tyle kasy za kawałek plastiku hmmm, .... co w niej takiego ze ma takie dobre noty wśród kupujących ???  No więc i ja się dałam skusić, a raczej omamić kuzynce która od jakiegoś czasu mnie na nią namawiała i jakieś 7 miesięcy temu nabyłam owe cacko :D  i co .... i to było bardzo słusznie wydane 15 EU (dziękuję Ci Kasiu :*)!!!. Szczotka przychodzi do nas w plastikowym pudełeczku, wygląda jak szczotka dla lalek, haha taka wiecie do zabawy :P, nie ma rączki za to kształtem, mnie kojarzy się z nerką szpitalną ;) pomimo tego udziwnienia bardzo dobrze leży w dłoni.





 Pierwsze testy i pełen zachwyt, szczotka działa cuda, nic nie zatrzymuje nam się w połowie czesania, nie utyka we włosach, nie szarpie, nie wyrywa nam skalpu razem z włosami !!!. Mało tego kłaczki są po czesaniu idealnie gładkie i bardzo miłe w dotyku. Taka niepozorna pomyślał by ktoś !!! POLECAM, POLECAM, POLECAM !!! Pomysłodawca powinien dostać za nią NOBLA !!!

CENA: ok 15 EU (już z przesyłką), PL: allegro ok 50zł (już z przesyłką)
więcej o niej na str. http://www.tangle-teezer.pl 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz