Startseite

środa, 5 października 2011

Aptecznie dzis bedzie :P

   


        Alantan dermoline krem apteczny z wit.A, alantoiną i d-pantenolem. Moje zdanie na temat tego kremu jest bardzo podzielone, z jednej strony jak mnie wysypało po algowej maseczce tak ze przez tydzień nie wychodziłam z domu i skórę miałam jak tarka to trochę mi pomógł, z drugiej jednak, jak używał go mój syn (ma na jednym łokciu od urodzenia taki suchy placek), to ten krem nie zrobił kompletnie nic, pomimo tego ze na tą właśnie dolegliwość poleciła nam go pani doktor :/  (w tej sytuacji pomógł nam inny krem, ale to już w oddzielnej recenzji). Uważam więc ze krem ten natłuści nam skórę, pisze na nim że jest to krem ochronny i jako taki pewnie się sprawdzi, ale nie nadaje się absolutnie do trudniejszych zadań, pomimo zawartości wit.A która jest ponoć najlepsza na tego typu problemy. Ja na pewno nie kupię następnej tubki.
Tubka - 50ml, cena ok.10zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz