Startseite

piątek, 7 października 2011

Pozytywnie zaskoczona :D




              Nivea VISAGE - łagodzące mleczko oczyszczające. Coś dla tych którzy nie lubią zmywać makijażu płynami micelarnymi i wolą coś w wersji mleczka. Większość produktów z tej firmy jest dla mnie za ciężkich, ale ten jest wart polecenia !!!  Ja przetestowałam już multum takich ,,zmywaczy,, i po każdym miałam wrażenie lepkość na twarzy i brak uczucia odświeżenia (na pewno wiecie o co mi chodzi ;)). Mleczko bardzo dobrze radzi sobie z makijażem, nawet tym mocniejszym, nie zapycha skóry, nie podrażnia, zostawia buzię czysta i przyjemnie nawilżona, nie mamy uczucia lepkości. Ma zapach typowy dla produktów nivea. Mój typ cery - mieszana, używałam mleczka do tego typu skóry, następna butelka była kupiona przez kuzynkę która się do mnie wybierała i dostałam do cery suchej, pomimo tego uważam ze obie wersje sprawdzają się rewelacyjnie. Pojemność: 200ml, cena: ok. 17zł
BARDZO POLECAM !!!


                    PLUSY:                                                         MINUSY:
                     - dobrze oczyszcza                                     - brak :)
                     - nawilża
                     - łagodzi
                     - brak uczucia lepkości
                     - przyjemny zapach



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz