Startseite

niedziela, 9 października 2011

Odbiegając od tematu...






             Pomidorki ,,Kasi,, przepis od Basi haha, ale zamieszałam :D więc tak przepis przywędrował od koleżanki Kasi, ale mnie go ,,sprzedała,, koleżanka Basia która owe pomidory u wspomnianej Kasi pałaszowała, no ale koniec już tych zawirowań co i kto, pomidory podbijają stoły ostatnich imprez - ja osobiście polecam, są pyszne i błyskawicznie się je robi.


POTRZEBUJEMY:
- 2-3 pomidory
- kawałek żółtego sera
- czosnek w moim przypadku duuuuużo :D
- majonez
- jogurt naturalny
- zielenina - niekoniecznie ja dodaje do wszystkiego, mąż się śmieje ze kawę bym słodziła koperkiem :D  (dodałam koperek i pietruszkę)

 
PRZEPIS:
Pomidory kroimy w grubsze plastry i układamy na talerzu, na to trzemy na małych oczkach ser. Jogurt naturalny doprawiamy do smaku 1-2 łyżkami majonezu, solimy, wciskamy czosnek 1-2 ząbki zależy jak kto lubi i dodajemy zieleninę wszystko mieszamy i polewamy pomidory z serem.

SMACZNEGO :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz