Startseite

poniedziałek, 24 października 2011

Chanel, czyli tusz z górnej półki ;)




Tusz CHANEL inimitable intense 
 Wydłużający - modelujący - pogrubiający, takie 3 in 1 :P






 Kupiony jakiś czas temu na ebay w wersji mini (próbka) wbrew pozorom produktu jest dość dużo a szczoteczka jest identyczna z tą w wersji pełnowymiarowej tylko ma krótszy trzonek.Trochę się paprze przy zamknięciu, ale to opakowanie próbne wiec mu wybaczam :p






Jak pierwszy raz testowałam ten tusz to nie zrobił na mnie zbyt dobrego wrażenia, był po prostu za bardzo lejący jak dla mnie, ale znając życie zostawiłam go żeby sobie poleżał  i po jakimś czasie dałam mu drugą szansę, nie zawiodłam się, tusz jest bardzo dobry, podkręca, pogrubia, wydłuża, nie kruszy się, nie tworzy grudek, szczoteczka dobra, ładnie rozdziela, no nie można mu niczego w sumie zarzucić, oprócz ceny !!! Jest na rynku parę tuszy innych firm, tak samo dobrych, za dużo niższą cenę. Więc ja na pewno nie kupie opakowania pełnowymiarowego które kosztuje, bagatela :O prawie 30 EU, w PL 140 zł, jak dla mnie na tusz ,,trochę,, za dużo.






P.S Sroczka pisała ze tusz z próbki był o dużo lepszy niż w opakowaniu pełnowymiarowym - ciekawe ??? ;/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz