Startseite

poniedziałek, 27 lutego 2012

Zakupy kosmetyczne i nie tylko :)

Pojechałam dziś do drogerii DM uzupełnić braki kosmetyczne.




- mój ulubiony żel do mycia ciała BALEA YOUNG cena: 0,85 €

- masło do ciała ALVERDE NATUR KOSMETIK
(wersja limitowana wanilia z mandarynkami) cena: 2,95 €

- krem do stóp BALEA cena: 1,95 €

- oliwka HIPP (obowiązkowo w mojej kosmetyczce, używam jej do wszystkiego łącznie z olejowaniem włosów) cena: 2,25 €

- balsam do ust z nagietkiem ALVERDE NATUR KOSMETIK
(porównywany z moim ukochanym TISANE, zobaczymy jak się bedzie sprawował) cena; 1,15 €

- krem PENATEN cena: 0,95 €

- dezodorant w atomizerze NAOMI CAMPBELL WILD PEARL
(kupiłam tylko dlatego że był -50% i ładnie pachnie) cena: 3,75 €

- pędzelek ESSENCE (typu koci język) chyba nowość, albo ja wcześniej nie wylukałąm :P
cena: 1,25 €





Potem zwiedziłam jeszcze jeden sklep,
 w którym dziś była promocja na prostownice firmy BaByliss :)





Po pierwszych próbach jestem bardzo zadowolona,
 mój staroć może wreszcie odejść na zasłużoną emeryturę  :P
cena: 17,95 €

UWAGA !!!
BYĆ MOŻE  WIADOMOŚĆ ZAINTERESUJĘ OSOBY ZAMIESZKAŁE W DE
W DROGERIACH DM MOŻNA JUŻ ZAKUPIĆ SZCZOTKI FIRMY 
TANGLE TEEZER  :D



cena:
normalna 14,99 €
wersja torebkowa 15,99 €



1 komentarz: