Startseite

piątek, 24 lutego 2012

Błyskawiczny koktajl owocowy :)

Plucha z oknem, dziecko całodobowo uziemione w domu z anginą i tak nam się jakoś zachciało coś dobrego, tośmy sobie zmiksowali koktajl :P
 taki domowy, naturalny, błyskawiczny i EXTRA DOBRY !!!




Potrzebujemy:
- maślankę
- cukier 
- owoce mrożone (u nas akurat mieszanka + maliny)

Wszystko miksujemy czymkolwiek co się do tego nada, ja miałam specjalny shaker ale padł jakiś czas temu a nowego jeszcze nie zakupiłam wiec potraktowałam wszystko blenderem.




A że trochę nam go zostało, to wieczorem został wykorzystany w inny sposób ;)




Cały dzień był dziś u nas pysznie owocowy :P

:) SMACZNEGO !!!



4 komentarze:

  1. narobiłaś mi strasznej ochoty na maliny! wiesz, że masz włączoną weryfikację obrazkową?

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze nawet nie wiedziałam ;/ ale już zmieniłam :) POZDRAWIAM
    P.S uwielbiam maliny pod każdą postacią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Slinka mi cieeeeeeknieeeeeeeee.....jutro obowiązkowo idę na zakupy! :D

    OdpowiedzUsuń