Startseite

piątek, 10 lutego 2012

Moje MUST HAVE !!!

Przepraszam że dość długo mnie nie było, ale mąż miał prawie cały tydzień wolne i trochę dopieszczaliśmy nasze mieszkanie no i siebie :D


Dziś absolutne MUST HAVE
czyli pielęgnacyjne produkty bez których nie umiem się obejść :)


Absolutny hit całego 2010 roku 
Vichy NORMADERM żel do mycia twarzy 




Oleje do włosów -
to następna pozycja bez której już nie wyobrażam sobie pielęgnacji moich kłaków :P




Balsamy i masła do nawilżania ciała 




Kremy one też pełnią ważną rolę w mojej codziennej pielęgnacji 




Płyny do demakijażu TO ABSOLUTNA KONIECZNOŚĆ !!!
nie wyobrażam sobie innej formy demakijażu oka




Peelingi i żele peelingujące, 
pomimo że do codziennej pielęgnacji wystarcza mi w zupełności żel VICHY
raz na jakiś czas lubię sobie zafundować mocne wrażenia i wyszorować twarz (lub ciało) 
aż szczypie :P




Coś do pielęgnacji ust 
TISANE - od lat !!!
LA ROCHE POSAY - od roku :)
oba bardzo dobre - polecam !!!




Kremy do rąk 
nie mam jakiś większych problemów z suchym naskórkiem na rękach, ale lubię o nie dbać -
o tak !!! zapobiegawczo :)




Dezodorant - TEN I TYLKO TEN !!!




No i wisienka na torcie
PERFUMY 
używam codziennie, to już taki nawyk ;)



A tak na podsumowanie -
jeden z efektów dopieszczania mieszkania :):):)
ściana w sypialni, jak Wam się podoba ??? bo mnie BARDZOOOO !!!








4 komentarze:

  1. Ale fajna naklejka (?) na ścianę :) Bardzo mi się podoba, sama mam namalowane motyle, nie lubię łysych ścian ;)

    Chciałabym zaprosić Cię do wzięcia udziału w moim konkursie, będzie mi bardzo miło :) http://velvethair.blogspot.com/2012/02/walentynkowy-konkurs-snow.html

    OdpowiedzUsuń
  2. to naklejka, czy macie z mężem taki talent i to jest namalowane? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To naklejka :) do kupienia w Ikei w DE 7,99 € :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo bym chciała spróbowac kosmetyków Balea, zwłaszcza fajne masz te masełko(lubię ładnie pachnące, jak wyczerpie zapasy o pomyślę widziałam te kosmetyki na allegro, ten krem kokosowy z Ziaji bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń