Startseite

wtorek, 14 lutego 2012

Rossmann'owe buble !!!

Dziś buble na jakie się ostatnio natknęłam w Rossmannie.
Znane i lubiane (nie wiedzieć czemu ???) przez wszystkich
 pielęgnujące kapsułki 
Anti Age firmy RIVAL DE LOOP
z witaminą A,E i F przeznaczone do niwelowania zmarszczek mimicznych



Zdjęcie wersja WALENTYNKOWA :D

Ok wracając do tematu kapsułki zakupiłam dla siebie i męża i zarządziłam terapię 
pielęgnująco - odmładzającą :P 

Efekt kuracji:
KOSZMARNIE WYSUSZONA SKÓRA TWARZY I U MNIE I U MĘŻA !!!
- to co te kapsułki zrobiły z naszą cerą to jakaś masakra,
 mąż dzielnie przetrwał cały tydzień ja ostatnią kapsułkę olałam bo ich efekty mnie przeraziły :(

Suma summarum teraz musimy się oboje porządnie nawilżać kremami żeby nasza skóra powróciła do normy i pewnie już nieprędko namówię ślubnego na jakieś domowe kuracje pielęgnacyjne :P

CENA: ok 5 zł PL 
DE : coś ok 1 € kupowałam chyba w czasie promocji 

MOIM ZDANIEM WYRZUCONA KASA !!!

 

Następny bubel jaki chcę dziś pokazać to płatki kosmetyczne produkowane dla Rossmanna 
LILIBE COSMETICS 
(nie wiem czy ta sama firma produkuje dla polskiego Rossmanna)


Jak zapewnia producent dużymi literami na środku opakowania 
łagodne i bez kłaczków - hahahaha - jakiś żart ??? !!! 
bo właśnie to są największe wady tego produktu,  mało tego jeszcze się rozwarstwiają czego nienawidzę :/





niestety nie pamiętam dokładnej ceny ale coś ok 1 - 1,5 € 
w DM kupuję też najtańsze i są rewelacyjne 
Z tych ,,udanych,, zakupów została jeszcze farba do włosów,
 uwierzcie że aż się boje za nią zabrać. 
  

A ponieważ dziś WALENTYNKI przesyłam wszystkim moim czytelnikom gorące uściski 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥


 



2 komentarze:

  1. Hmm, też zakupiłam te kapsułki i teraz jakoś po twojej recenzji przeszła mi ochota na ich przetestowanie, bo nie chcę mieć suchej jak wiór skóry. Wystarczy, że skórę wysusza mi woda z kranu :( A sól z Dairy Fun też kupiłam żeby wykorzystać słoiczek na płatki kosmetyczne ;) Jak tylko się okazało, że jest w promocji i zamiast 30 zł kosztuje niecałe 10 zł nie mogłam nie wziąć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubię i kapsułki i te płatki :P

    OdpowiedzUsuń