Startseite

środa, 22 lutego 2012

Joanna - pijany szampon normalizujący ;P;P;P

Firma Joanna proponuje nam bogatą ofertę kosmetyków do pielęgnacji i stylizacji włosów,
 jedną z nich jest seria ,,Z apteczki babuni,, w której znajdziemy między innymi szampon normalizujący do włosów przetłuszczających się z ekstraktem z drożdży piwnych i chmielu.




Szampon bardzo mnie zaskoczył,  po firmie Joanna nie spodziewałam się niczego zaskakująco dobrego a tu taka niespodzianka.

- jest delikatny
- ładnie się pieni
- ma przyjemny, nienachalny zapach
- bardzo wydajny
- włosy po jego używaniu były miękkie i puszyste 
- tani

Trochę plącze włosy, ale taka już ,,zaleta,, szamponów z zawartością składników naturalnych.

Mam jednak jedno małe ,,ale,, nie zauważyłam żeby wpływał jakkolwiek na zmniejszenie przetłuszczania się włosów, moje muszę myć codziennie i ten szampon też tego nie zmienił.


Nie podrażnia i nie wysusza skóry głowy !!! 
Co jest bardzo dużym plusem dla osób które tak jak ja mają skłonność do alergii.
Mnie większość szamponów niestety uczula :(




W składzie: 
drożdże piwne - bogate źródło witamin z grupy B i aminokwasów, wpływają regulująco na procesy zachodzące na skórze  
chmiel - wykazuje działanie przeciwłojotokowe i wzmacniające 

CENA: 4,99 zł :):):)

JAK NAJBARDZIEJ POLECAM !!!



2 komentarze:

  1. mam odżywkę i jest bardzo fajna, włosy świeższe o jeden dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszukuję, ale w żadnym z marketów i większych drogerii tego nie mogę znaleźć...tylko pozytywna informacja w necie wypłynęła i już całe miasto wszystko wykupiło (widziałaś co się dizało na święta :/ i co najgorsze tak jest cały czas)... No nic, skończę tą smrodliwą rzepę z Joanny to wyruszę na dalsze polowania ;)

    OdpowiedzUsuń