Startseite

środa, 15 lutego 2012

Szuka winnego :P

Jak w tytule ... szuka winnego koszmarnego uczulenia na głowie :/
Cała łepetyna mnie swędzi i dostałam łupieżu który na całe szczęście dał się szybko zniwelować aptecznym śmierdzielem za ponad 17 €  :O

Pierwszy podejrzany 

Schwarzkopf
got2b
lotion przeciw puszeniu się włosów nadający lekki blask 




 W sumie na niego stawiam najmniej ponieważ to kosmetyk który jest już u mnie jakiś rok, ale nie używałam go bardzo długi czas i teraz znowu zaczęłam .


Drugi podejrzany 

Hit ostatnich blogowych zachwytów 
 Alterra  
naturalny olejek pielęgnujący z owocu granatu i avocado  




Tak tak, wiem wiem, że niby naturalny i w ogóle, ale moja łepetyna nie jest standardowa :P
 i ja ogólnie jestem alergik więc wcale bym się nie zdziwiła
mam np uczulenie na algi :/
 niby też naturalne i jak sobie kiedyś maseczkę walnęłam wychwalaną pod niebiosa przez wszystkich to przez tydzień nie wychodziłam z domu :P   


No i już ostatni podejrzany

Joanna Rzepa 
szampon wzmacniający 
do włosów przetłuszczających się ze skłonnością do przetłuszczania 




W przypadku tego szamponu bym się bardzo zdziwiła bo dopiero skończyłam butle tej samej firmy tyle że wersje ,Z apteczki babuni, i był rewelacyjny. 

No nic nie zostało mi nic innego jak testować i eliminować 
A może Wy macie jakieś podobne przygody z tymi produktami ???
 jeśli tak to dajcie mi znać :)


1 komentarz:

  1. Stawiam na Joannę - jako jedyny z podejrzanych o właściwościach wysuszających, poza tym zbyt długie używanie szamponów do włosów przetłuszczających w końcu prowadzy do wysuszenia skóry a w efekcie do jej łuszczenia. Odstaw na jakiś czas i używaj szamponu nawilżającego ;]

    OdpowiedzUsuń