Startseite

sobota, 3 marca 2012

Makijaż z pigmentem firmy NYX :)

 Dziś jak w tytule makijaż w którym pierwsze skrzypce gra pigment firmy
 NYX 
 odcień lp29 True Purple Pearl
zrobiłam chyba z 200 zdjęć, niestety aparat kradnie kolor makijażu i nijak nie oddaje jego głębi :(
 ale żeby moja praca całkiem nie poszła na marne kilka fotek - uwaga będę straszyć facjatą !!! :P

(przepraszam za moje wszędobylskie i niesforne włosy, ale odkąd zmieniłam ich pielęgnację na naturalną poprawił się ich stan i mam pełno małych włosków których z żaden sposób nie sposób ujarzmić, a nie chcę ich sklejać mocnymi lakierami więc sobie sterczą :D )












Makijaż wykonany:

 - podkład CATRICE INFINITE MATT (przyjemny, niestety dość mało kryjący jak dla mnie)
- baza pod cienie firmy MANHATTAN
- zestaw do stylizacji brwi CATRICE eyebrown set
- bronzer HONOLULU firmy W7
- rozświetlacz firmy ESSENCE crystalliced
- paletka EYESHADOW PALETTE by H&M
- pigment firmy NYX
- kredka do oczu ESSENCE long lasting (01 black fever)
- tusz MAX FACTOR  false lash effect (black)








Pigment nakładany na czarną roztartą kredkę dla pogłębienia koloru, rozcierany różowym i fioletowym cieniem H&M, w wewnętrznym kąciku najjaśniejszy odcień fioletu zaznaczony na paletce  (zdjęcie)

Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego weekendu :)
AGA



1 komentarz:

  1. wow, nie wiedziałam, że cienie z h&m mają taką pigmentację:)

    OdpowiedzUsuń