Startseite

piątek, 30 marca 2012

Biotyna - kuracja wspomagająca włosy, skórę i paznokcie



W świecie blogowych nowości zauważyłam, że ostatnio bardzo głośno na temat niejakiej
BIOTYNY

A że ja dociekliwa bestia jestem, to poszłam z wizytą do wirtualnego świata internetu i poczytałam co i jak.

NO WIĘC ...

Wujek Google donosi ze BIOTYNA (inaczej witamina B7) dzięki zawartości cząsteczek siarki ma duży wpływ na zdrowy wygląd skóry, włosów i paznokci. 

Reguluje aktywność gruczołów łojowych i potowych. Jest stosowana we wspomaganiu leczenia łysienia i chorób skóry (trądzik, łojotok, łupież).

 Jest niezbędna dla prawidłowej przemiany materii.

Rzadko kiedy występuje niedobór tej witaminy w naszym organizmie, ale jej wchłanianie może zostać zaburzone mm.in przy stosowaniu DOUSTNEJ ANTYKONCEPCJI !!!


Skutki niedoboru:
  • bóle mięśniowe,
  • stany zapalne jelit,
  • osłabienie, apatia, niepokój i depresja,
  • łysienie,
  • łupież,
  • wysypka,
  • zmatowienie i łamliwość włosów,
  • nadwrażliwość skóry na dotyk,
  • zmiany łuszczycowe na skórze dłoni, nóg i ramion,
  • wysuszenie błon śluzowych,
  • rozdwajanie paznokci,
  • senność,
  • nudność,
  • brak apetytu,
  • ciemieniucha u dzieci,
  • łojotokowe zapalenie skóry,
  • wygładzenie i bladość języka,
  • pogorszenie metabolizmu tłuszczów,
  • wzrost poziomu cholesterolu we krwi,
  • drętwienie dłoni i stóp,
  • powiększenie wątroby,
  • wady wrodzone u płodu (wnioski na podstawie badań naukowych prowadzonych na zwierzętach).
Naturalne źródła biotyny:

wątróbka, mąka sojowa, orzechy ziemne, orzechy nerkowca, orzechy włoskie, szpinak, żółtko jaja, sardynki, marchew, migdały, pszenica, masło, groch, makrela, tuńczyk, łosoś, pomidory, sery, kurczak, ryż naturalny, mąka pełnoziarnista, szpinak, marchew  

 
Ponieważ (niestety) niewiele z w/w produktów występuje w mojej codziennej diecie, a moje włosy znowu robią sobie ze mnie jaja, to poszłam na łatwiznę i zakupiłam ów cudowne 
''tabletki piękna'' i faszeruję się nimi już od tygodnia :P




O efektach ów ''cudownej'' witaminy będę Was informować na bieżąco :) 

POZDRAWIAM 
AGA :)


1 komentarz: