Startseite

środa, 21 marca 2012

Avon - małe zakupy :)


Avon - firma której większość kosmetyków na kolana nie powala, 
ale jak każda posiada w swoim asortymencie parę perełek które zamawiam regularnie
 i co jakiś czas skuszę się na coś nowego do przetestowania.

Tym razem padło na  




WSZYSTKIE PODANE CENY POCHODZĄ Z KATALOGU NR 4 2012 

- szampon Advance Techniques daily shine 2in1
dodający blasku szampon z odżywką do każdego rodzaju włosów 
400ml 
cena - 10,90 zł

- serum do włosów na suche i zniszczone końcówki tej samej serii 
Advance Techniques daily shine
kiedyś miałam, ale roztrzaskałam go na kafelkach w łazience 
zanim zdążyłam sprawdzić czy jest coś warty, więc podejście nr.2
kafelki miały poślizg i błyszczały z dobre dwa miesiące :P
30ml
cena - 10,90 zł

- Spray termoochronny do stylizacji włosów 
Advance Techniques styling
100ml
cena - 10,90 zł

- tusz super SHOCK to już mój trzeci i zawsze do niego wracam 
moim zdaniem najlepszy jaki miałam, a było tego trochę :P
10 ml !!!!
cena - 21,90 zł

- żelowa kredka do oczu, wszyscy się o niej dobrze wypowiadają 
postanowiłam i ja spróbować 
cena - jedna kosztowała 15,90 ale jak się kupiło dwie to 19,95 
namówiłam koleżankę (pozdrawiam Ania :D)
 i wyszło że sztuka kosztowała niecałe 10 zł

- krem Solutions youth minerals day 
mam z tej samej serii krem na noc, dostałam od kuzynki i o dziwo !!!
(bo dużo słyszałam o uczuleniach po  kremach z Avonu)
 jestem bardzo zadowolona :) zobaczymy czy na dzień będzie tak samo dobry
50 ml 
cena - 19,90 zł




4 komentarze: