Startseite

wtorek, 29 maja 2012

Zła jak osa ...



NIE NIE NIE - nie zapadłam znowu na atak lenia blogowego ani braku weny.


 


Od dwóch dni napiernicza mnie ząb a u nas dłłłuuugggiiii weekend był, na dodatek tego moja pani stomatolog wydłużyła go sobie o następne wolne dni :(  (musiała akurat teraz??? :/)
 a ja siedzę na telefonie i błagam żeby już skończyła się łikendowaćććć i łaskawie odebrała słuchawkę
 
HELP !!!!!

Czy mnie zawsze musi coś dolegać jak wszyscy wagarują ???

 ja się pytam ??? 

 hallo ???

Jeszcze trochę i zacznę gryźć, tylko jak tak dalej pójdzie to nie wiem czy będę miała czym :/

Nigdy nie myślałam że za tym zatęsknię ... 
 
 

 a może by tak ....

A czy wy boicie się dentysty? Niekoniecznie takiego jak bohater tego tekstu... /AFP


NIE NIE NIE - AGNIESZKA OGARNIJ SIĘ !!!

ZDECYDOWANIE PRZEDAWKOWAŁAM TABLETKI  PRZECIWBÓLOWE I TO ODBIERA ODBIERA MI ZDOLNOŚĆ LOGICZNEGO MYŚLENIA !!!!

idę dalej dzwonić

Buziaki AGA


1 komentarz:

  1. No w końcu coś popisałaś :D Trza Cię mocno w zadek kopnąć jak widzę ^^
    Co tam jeszcze kuzyneczko masz z nowości kosmetycznych?
    Testuj-testuj bom ciekawa a tak zapracowana, że nie mam czasu na poszukiwania nowych produktów...ani pójść do dentysty, więc widzę, że rodzinnie cierpimy ma zęboból :(
    Trzymaj się mocno Nikuś :*

    OdpowiedzUsuń