Startseite

czwartek, 24 listopada 2011

AVON PLANET SPA - african shea butter ♥♥♥



AVON PLANET SPA - tropikalny krem do stóp i łokci z kwasami AHA, zawiera aloes i wit.E. NAJLEPSZY KREM DO SUCHYCH STÓP !!! Krem ma konsystencje gęstej śmietany, dość ciężko się wchłania, marze się przy smarowaniu tzn. im bardziej wcieramy tym bardziej się bieli :P ja go raczej rozsmarowywuje a potem wklepuje, ale to co robi z naszymi suchymi stopami to po prostu rewelacja, więc wybaczam mu te małe mankamenty. Posiada opinie śmierdziucha z którą ja się absolutnie nie zgadzam, jak dla mnie to zapach kawy z karmelem (ja lubię takie ulepki). To jedyny z setek testowanych kremów (w tym sławnego i jakże $$$ :O - OILATUM) który likwiduje suchą skórę na łokciu mojego synka, (urodził się z taką skazą na łokciu, już o tym wcześniej pisałam) i ratuje moje stopy które ciągle są suche i nieprzyjemnie szorstkie. UWIELBIAM GO I KAŻDEMU SERDECZNIE POLECAM !!!

CENA: najczęściej waha się miedzy 20-30zł to zależy od ceny w danym katalogu.


 P.S. Kasieńko moja kochana dziękuję Ci za zdjęcie tego kremiku (mój słoiczek został pozbawiony nalepki przez mojego syna i jest teraz kremem no name :P)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam, uwielbiam - uwieeeelbiam i wielbic nie przestane - najlepszy krem do rak, lokci i stop jaki kiedykolwiek mialam ;)

    Kupiony oczywiście dzięki Tobie Agus :*


    Uzywam ponad rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować ten kremik. pewnie jest równie dobry jak pozostałe kosmetyki z Planet Spa.

    obserwuje i zapraszam do mnie.
    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń