Startseite

czwartek, 29 września 2011

A tak mi dzisiaj kolorowo ;P






Kolorek na dzis EVELINE COSMETICS colour instant nr.421. Tak mnie jakoś wzięło na takie letnie kolory, chyba przez to słońce za oknem, latem mieliśmy jesień, jesienią mamy lato :)
Lakier trzeba położyć na pazurki w dwóch warstwach inaczej wychodzą prześwity. Pomimo ze pisze na nim ze jest on szybkoschnący ja nie do końca się z tym zgadzam, uważam ze to schniecie jet takie pośrednie, nie ma tragedii, ale szału tez nie. Podsumowując jak na ta cenę jest to całkiem porządny produkt. Lakier trzyma się na paznokciach ok 3-4 dni, z podkładem z essie ,,good to go,, jeszcze dłużej, najlepiej trzymał mi się na na podkładzie z firmy essence, ale niestety użyczyłam tylko od kuzynki na wakacjach i nie jestem w stanie powiedzieć co to dokładnie było, postaram się doinformować  ;) 
Ja swój zakupiłam latem w Biedronce. Cena 6 zl :D


P.S Już się doinformowałam :P top coat nie był z essence tylko z niemieckiej firmy P2. Niestety niedostępne w Polsce :(  a szkoda ponieważ firma P2 ma bardzo dużą gamę produktów do pielęgnacji dłoni i paznokci w bardzo niskich cenach.

1 komentarz:

  1. Jeden z moich faworytów - kolor, połysk i trwałość za taką cenę, mogłoby się wydawać niemożliwe, a jednak!

    OdpowiedzUsuń