Startseite

wtorek, 27 września 2011

The Body Shop




Powiem szczerze ze w sklepie TBS najbardziej podobały mi się zapachy wszystkich produktów, natomiast odstraszały i to skutecznie ceny, wiec najczęściej kończyło się na tym ze wchodziłam, wąchałam, oglądałam i wychodziłam, aż razu pewnego na wystawie przed sklepem stało wielkie pudło (tester) masła o zapachu cytrynowym powąchałam i ........... odpłynęłam, lżejsza o 10 euro (cena regularna 15) wyszłam ze sklepu z zakupionym najdroższym, pomimo promocji, mazidłem do ciała jakie kiedykolwiek miałam. Od tej pory jestem wierna fanka tego produktu. Masło ma bardzo kremowa konsystencje, pięknie nawilża, pięknie pachnie, pomimo ze to masło fantastycznie się wchłania, moja skora jest typem skory suchej, poza tym mam tzw.zapalenie okołomieszkowe i nic nigdy mi tak nie pomogło jak właśnie to masło. Ponieważ jestem urzeczona zapachem cytrynowym nie kupowałam nigdy innych masełek, a jest ich multum wiec nie mogę się wypowiedzieć o skuteczności innych  natomiast to BARDZO POLECAM !!!!!!!!!!!


             PLUSY:                                                                          MINUSY:         
              - duża pojemność (200ml)                                        - cena !!!
              - świetnie nawilża
              - pięknie pachnie
              - bardzo dobra konsystencja
              - rewelacyjnie się wchłania

                                                       
                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz