Startseite

piątek, 27 września 2013

AVON MEGA EFFECT - tuszowy cudak ;)


 Tydzień temu dotarł do mnie AVONOWY cudaczek
 (dziękuję Paulince i Kasi :*)






Muszę powiedzieć że miło mnie zaskoczy, a i jego 
 aplikacja nie jest wcale tak skomplikowana jak niektórzy twierdzą ;)
Tusz jest bardzo ,,mokry,, jeżeli wiecie o co mi chodzi, ale nie przeszkadza to w jego aplikacji.

Pojemność 9 ml
Cena (promocyjna) 25 zł


Porównanie z moim ulubionym Chanel Inimitable Mascara

***
W użytkowaniu mam wrażenie że Avon po całym dniu jest bardziej suchy taki ... hmmm skorupkowaty,
czuć to potem nawet w czasie demakijażu, pomimo tego nie osypywał się - mam tylko nadzieję że nie wpłynie to na stan rzęs :)


Wydaje mi się tylko że tusze z Avonu pomimo dużej pojemności szybciej się kończą,
zobaczymy jak będzie w tym przypadku :)

AGA 


3 komentarze:

  1. No wygląda dość interesująco :) Kiedyś czytałam o nim negatywną opinię a tu pozytywna, trzeba by było spróbować na własnej skórze tego cudaka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się chyba nigdy nie skuszę na ten tusz :P Przeraża mnie! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ach te Twoje rzęsiska - oddaj mi trochę ;) Jeśli chodzi o tusz - lubię go, jednak nigdy nie mam czasu by się nauczyć porządnie nim malować :) Moim zdaniem pomysł był strzałem w 10, natomiast trzeba wypracować własną technikę....efekt naprawdę świetny :)))))

    OdpowiedzUsuń