Startseite

czwartek, 9 sierpnia 2012

Letni obiad - knedle :)


Dziś kulinarnie :)
Zachciało mi się dziś knedli, takich jak pamiętam z dzieciństwa 
.... babcinych :)


Proces tworzenia :P









:)

Przepis : 1 kg ziemniaków, mąka ziemniaczana i pszenna (tyle ile ziemniaki zabiorą)
 mnie wyszło ok 2 szklanek pół na pół,  jajko.

Lekko przestudzone ziemniaki przeciskamy + resztę składników i zagniatamy 
w lekkie elastyczne ciasto.

Formujemy wałek jak na kopytka i odcinamy po kawałku, formujemy na dłoni placuszek 
na środek pół śliwki i troszkę cukru, zlepiamy, formujemy w kulkę i na wrzątek.

Gotujemy ok 4-5 min. od wypłynięcia.

Podajemy z roztopionym masłem przysmażonym z bułką tartą,
 ja posypuję jeszcze cynamonem.

SMACZNEGO !!!!

P.S. na dniach pokaże Wam dlaczego mnie tu tyle nie było ;) 



2 komentarze: